' 3 maj 2011


att det är maj redan kan jag faktiskt inte förstå, vart tar tiden vägen?

har iallafall spenderat helgen med pontus och hans familj för det mesta♥

i fredags så kollade vi en sväng på skolans melodifestival i folkets hus, sen kollade vi fotboll
vid ip och efter det så åkte vi till färna och sov hos jonny och sandra.

i lördags så skulle vi flytta pontus grejer till hans nya lägenhet innan vi skulle till virsbo
för att fira valborg men det blev lite strul och ont om tid så det vart ingen flytt. packade
mest ihop allting och umgicks med hans familj. åkte till virsbo sen, vi duschade och fixade
oss snabbt innan vi drog uppåt i byn. tog en cigg med elin och robert, va en sväng hos vicki
och sen hamnade vi på pizzan.
rätt ovärd kväll med bara en massa skit typ men det är väl så det blir ibland..

igår så åkte vi till färna igen för att flytta klart. det packades, kördes grejer och skruvades
ihop saker. det som skulle flyttas och packas upp blev det iallafall, det vart så klart som det
kunde bli. åt pizza med hans familj och sen så slappade vi bara i soffan innan vi tog en dusch
och somnade gott.

pontus åkte och jobbade vid tre på natten så jag vaknade ensam i lägenheten på morgonen.
kändes lite konstigt och det va lite läskigt att sova själv men det kändes ändå så bra!
plockade undan lite grejer sen gick jag hem till sandra och jenna en sväng innan vi åkte till
virsbo. kom hem, lagade mat sen tog jag cykeln upp till elin en sväng och umgicks med henne
och bella. sen var jag barnvakt från halv sex till åtta. sen dess så har jag bara degat i soffan.

åker hem till mamma imorgon (idag) och sover där, sen från onsdag till fredag så sover jag
hos pontus. är så skönt att vi kan träffas i veckorna nu också♥ vi ska hämta hans tv, handla
mat och sånt sen måste jag fixa bellas present.

på fredag åker vi till virsbo, blir förkrök hos bella med gänget och sen utgång i stan.
vad som händer på lördagen vet jag inte än men på söndag så ska vi till v-ås iallafall och fira
farmor med släkten.

that's it. nu har jag fått med ungefär vad jag gjort och kommer att göra i veckan!

Kommentarer
Postat av: Mami

Ni hade fått en trevligare valborg hos mig o hasse o moster o familjen <3

2011-05-03 @ 07:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback