' 6 maj 2011


igår/inatt var första gången på ett tag som jag kände något, som jag var arg, som jag
var ledsen och som jag grät. allting bara vände, det slog till igen.

jag tänker hela tiden och humöret är inte på topp idag men jag ska försöka lägga
tankarna och oron åt sidan ikväll, för det är utgång på schemat. bella har fyllt arton och det
va ett tag sen sist så jag hoppas verkligen på att det blir en någorlunda kul kväll!

blir grillning och sånt hemma hos bella innan så jag lär ta mig i kragen och börja fixa mig
och allt sånt där nu, skriver ett inlägg sen när jag har tid, känner att jag behöver få ur mig
lite saker, men inte just idag.



Kommentarer
Postat av: mami

Älskade gumman, kom ihåg, du Måste tillåta dig själv att känna på Alla känslorna o släppa ut dom! men Inte fastna i tankarna! <3

2011-05-07 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback