' 24 maj 2011

jag har inte haft lust, ork eller möjlighet att skriva
men nu har jag tagit med mig datan hem till färna så jag
tänkte att jag skulle skriva nånting iallafall.
 
dagarna rullar på, det går upp och ner hela tiden,
men just nu så känns allting ganska så bra.
jag mår rätt bra och mamma mår så bra som hon kan.

spenderar mina dagar med min älskling vilket är den största anledningen
till att allting känns så bra just nu♥ annars så har det varit fest för bästa bella,
vi har varit ut på sjön och så har vi umgåtts med våra nära och kära.

det jag vet som kommer att hända den närmsta veckan
är utgång i helgen för mig med tjejerna och nästa onsdag så åker
vi på kryssning med kari, emma och martin, mycket trevligt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback