' 10 maj 2011


har spenderat dom senaste dagarna i färna med pontus så därför har det inte
blivit nå skrivande på bloggen eller så.

grillningen och utgången i fredags var hur kul som helst, så länge det varade.
råkade visst bli lite för mycket utav det goda så vid tolv så åkte jag och pontus hem.
full som en kastrull var jag men så blir det väl ibland, kul kväll var det iallafall!

i lördags så åt vi på spicy och gick på bio, massa mys!

i söndags så åkte vi ut till min farbrors stuga för att fira farmor med släkten.
det blev mat och fika med nästan hela tjocka släkten, hur trevligt som helst!
sen tog vi en tur förbi hemma hos mamma och hasse innan vi åkte hem till färna.

igår så åkte pontus och jobbade runt tre, jag låg bara hemma i soffan under dagen.
på kvällen så umgicks jag med sandra och jenna, det var riktigt trevligt och sen när
jag kom hem igen så låg jag i fosterställning i soffan tills pontus kom hem på natten.
hatar att vara själv hemma, tycker att det är hur läskigt som helst!

idag så åkte vi till virsbo, pontus följde med upp till elin en sväng innan han skulle åka
och jobba. sen så lagade jag och elin mat och umgicks lite innan jag tog tåget in till stan.
har varit hemma hos kari, emma hjälpte mig ännu en gång med att färga mitt hår, tack!
nu är det ännu ljusare, bara lite kvar sen så är jag nöjd! åkte med kari till virsbo vid nio
och sen dess så har jag sökt lite jobb och bara degat i sängen.

ska strax sova, blir nog svårt när jag inte har min fina brevid mig men jag ska försöka.

dålig bild på håret men den får duga så länge:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men stackare.. Jag har såna skuldkänslor för att du va rädd efter att du vart här.. Dumma mig och prata strunt. Nästa gång jag pratar utan å tänka får du säga te. Kram kram

2011-05-12 @ 00:26:04
Postat av: Michaela

Jag hade varit lika rädd ändå och det va pontus som skrämde upp mig så nå skuldkänslor ska du absolut inte ha! :) kram

2011-05-13 @ 00:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback