' 29 juni 2011


idag så vart det några timmar i solen på badstranden, båten krånglade så vi begav oss dit
istället. sen stack jag hem en sväng innan jag skulle vara barnvakt och efter det så har jag
rensat garderoben och städat rummet, orkade aldrig pallra mig till gymmet, man blir ju helt
slut av att vara i värmen så att svettas på det där sjukt varma gymmet lockade inte riktigt..

imorgon bitti så åker jag hem till bästa emma, får se vad vi hittar på men det blir iallafall
en sväng nere på stan. sen så hämtar pontus mig och så åker vi hem till färna och myser.

vet inte riktigt vad som sker i helgen förutom att vi ska fira morfar som fyllt 70 på fredag!

nu ska jag slå igen mina ögon, skjutsen kommer tidigt imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback