' 28 juni 2011


har varit en ganska bra dag idag, va ut på sjön i några timmar med lillebror, va barnvakt
och hade gymmet för mig själv på kvällen! blir nog samma visa imorgon igen tror jag.
pratade med mamma och hon hade haft en bra dag iallafall med mindre smärtor och sånt, skönt♥

nu ligger jag i sängen och tittar lite resor, är så sugen på att åka iväg på en weekend eller i en
vecka, i sverige eller utomlands, själv med hjärtat eller vi tillsammans med några andra,
det spelar liksom ingen roll bara jag kommer iväg nånstans, vill hitta på nånting i sommar iallafall!

ska spåna vidare lite och sen försöka sova.
 
vill bara slänga iväg ett stort ♥ till min bästa vän elinpelin som alltid finns där
och till alla mina andra fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback