' 5 juli 2011


nu va det några dagar sen jag skrev..

ja vad har hänt?

i fredags så åkte vi till virsbo och firade morfar litegrann med släkten, badade i poolen (ofrivilligt och med kläderna på, tack älskling!) och sen åkte vi hem till färna och tog det lugnt.

i lördags så tog vi det lugnt hemma bara innan vi drog iväg hem till kim och förade lite, sen
åkte vi vidare mot västerås och cityfestivalen. va väl en sådär i stan kan man väl säga,
vi tappade bort varandra och det kanske blev lite mycket av allt.

i söndags så åkte vi till virsbo, det blev pizza och bara massa mys.

igår så var jag till sura och till hallsta med mamma på en massa ärenden och sen var jag
barnvakt. efter det så åkte jag hem till pontus, tur man har bra vänner som kan ställa upp
och skjutsa, tack cristian! när jag va hemma så kikade vi lite på tv och somnade tidigt.

idag så klev vi upp runt halv tre på natten för det var dags för pontus att jobba och jag följde
med. tog med täcke och kudde ut till lastbilen så jag sov nån timme i början. sen på
förmiddagen  så släppte han av mig i sura, jag gick förbi på af en ovärd sväng och sen åkte
jag och mamma till virsbo. har handlat åt mormor, hälsat på morfar, varit barnvakt och kollat
på film med daniel sen dess.

ja det är väl det som har hänt rent allmänt.. är helt slut och börjar känna mig lite sjuker så ska
ta och försöka sova nu, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback