...jobbigt...

Har varit en jobbig period, tog lång tid för mig att må bra igen efter förra behandlingen och om 1 vecka är det dags igen....vill inte...



Höll på att förlora min älskade papi också... 
men han fick en andra chans i livet och jag ber och hoppas innerligt att han verkligen tar tillvara på den gåvan.
Tillfrisknandet fortskrider men han är ej riktigt bra än.....
fruktansvärt jobbigt att se honom första gången i lördags i sånt tillstånd... 
har legat inne i snart 2 veckor...
har varit och hälsat på honom på sjukhuset varje dag sen i lördags sen han började visa framsteg och började komma tillbaka till livet Och verkligheten...


Varifrån jag fick krafter att även klara detta? vet inte... kärleken är störst?
 

GUD nåde den som inleder honom till frestelse efter detta..................


Hans alkoholism har gett mig mycket ont genom livet,  ja, men han är min FAR.
En underbar människa, den mest osjälviska och omtänksammaste och generösaste människan jag känner faktiskt... när Kung Alkohol inte regerar... <3




Känner du mig?


Jag är den störste brottslingen i historien.
Jag har dödat flera människor, än som fallit i alla krig i hela världen.
Jag har gjort människor till vrak.
Jag har förvandlat förhoppningsfull ungdom till hopplösa samhällsparasiter.
Jag har förstört de svaga och krossat de starka.
Jag har fört oräkneliga miljoner in på dåliga vägar.
Jag har gjort visa män till dårar.
Jag har lagt ut snaror för den oskyldige.
Den förtvivlade, fattiga hustrun känner mig.
De hungriga,oroliga,ledsna och arga barnen känner mig.
De föräldrar vars hår grånat i sorg över barnen känner mig.
Jag har ruinerat miljoner och ska försöka ruinera många miljoner till.



Mitt namn är Kung Alkohol!








Kommentarer
Postat av: Ingela

Kärleken ÄR störst!:)

Hoppas du har massor av den varan runt dej,men det verkar det som..

Jag är imponerad av dej "Snorpan"



Kram Ingela

2011-01-26 @ 11:48:07
Postat av: Sara

Kram..



..energi, styrka och kärlek till dig Sirpa..



2011-01-26 @ 15:29:32
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Päivi

Vår älskade Sirpa och pappa, man säger ju att vi har inre krafter som tar vid när det behövs... Kramar i massor från mig<3<3<3

2011-01-26 @ 16:03:23
Postat av: Julia

Älskade faster och farfar !<3 All min kärlek är till er !<3



10000000 kramar från mig <3<3<3

2011-01-27 @ 19:32:12
Postat av: Sirpa

Tack allihop <3 <3

2011-01-27 @ 20:16:41
Postat av: Anitta

Min rara kära vän.. Vissa saker kan man inte rå på eller för HUR man än försöker.. Ta hand om dig!!! Sköt om dig!!! Var rädd om dig!!! Love you! <3

2011-02-02 @ 23:22:00
Postat av: Sirpa

Så är det,dom sakerna man inte kan göra något åt är svårast att hantera och man känner hopplöshet o känner sig maktlös.Min cancer, mammas Alzheimer o övriga hälsoproblem, pappas alkoholism o övriga hälsproblem, när barnen ej mår bra osv...Men jag är välsignad med en underbar man o en underbar familj o underbara släktingar o underbara vänner o barnens underbara vänner o det betyder så oerhört mycket. I try <3

2011-02-03 @ 06:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback