A personal prayer...

Finns det något/någon som kan ge mig hår & ögonbryn & ögonfransar tillbaka nu


som bleker alla de synliga ärren i alla fall 


som tar bort alla jä*la kilona jag ökat sen cancern började visa tecken, som extrem trötthet, på att den minsann fanns, men som man inte förstod då, förra våren


som tar bort snön & halkan så jag åtminstonde kan börja promenera först för att iallafall försöka få lite kondis utan att flämta som en fet gris direkt man gör något Och slippa se ut som en sån 


som upplöser proppen i benet och håll Waranvärdet stabilt så inga fler proppar eller inre blödningar uppstår 


som tar bort det äckliga sarkomet ur mig 


...tror det är liiite för mycket begärt av mig :(



<3 En dag i sänder<3                      fast ibland e det också tufft

Kommentarer
Postat av: Cecelia3702

Greetings. This site is so full of information

2011-06-10 @ 09:25:12
URL: http://cecelia3702.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback