' 6 januari 2011


Lite sent kanske men här är en liten lista om mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

nej det tror jag inte

2. Höll du några av dina nyårslöften?

hade inga

3. Vilka länder besökte du?
 cypern

4. Bästa resemålet?

cypen helt klart

5. Vad var din största framgång 2010?
inte en blekaste aning

6. Största misstaget?
det finns en hel del misstag, kan inte välja

7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nja, vanligt sjuk bara

8. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

många, t ex 11 juni när jag tog studenten och 8 januari när min gudson föddes

9. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?

hm, bruno mars kanske

10. Vilket program har varit det bästa på tv?
kollar nästan aldrig på tv så vet inte riktigt

11. Vilken var årets bästa film?
ingen aning faktiskt

12. Vilken kändis var du mest sugen på?
massor!

13. Vilken var din bästa månad?
kan inte välja bara en

14. Bästa stället du var på/vid?

ayia napa i cypern

15. Vad spenderade du mest pengar på?
allt vanligt som mat, kläder och alkohol

16. Vilket var ditt bästa inköp?
ingen aning faktiskt

17. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, jag blev gudmor åt världens finaste adam

18. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare tror jag, med tanke på att jag fick veta att mamma har cancer.

19. Vad önskar du att du gjort mer?

brytt mig mer om mig själv

20. Vad önskar du att du gjort mindre?
hm, slösat pengar på massa onödigt trams kanske

21. Hur tillbringade du julen?

i hallsta med mamma, hasse och daniel

22. Blev du kär i år?
nej det blev jag icke

23. Bästa boken du läste i år?

läser aldrig böcker

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar

25. Något du önskade dig men inte fick?

ett jobb, körkort, en bil, en lägenhet och en bra pojkvän!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
firade litegrann med släkten bara tror jag

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mer kärlek kanske

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
ingen skillnad från tidigare år

29. Vad fick dig att må bra?

min familj och mina vänner

30.
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
ett jobb, ett körkort, en bil, en lägenhet och en bra pojkvän tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback