' 30 januari 2011


jaha nehe, dags att skriva lite kanske?

har varit mycket den senaste tiden.. morfar ligger inne på sjukan, farfar har
också gjort det och sen har det varit en massa annat också, har inte riktigt
haft någon ork eller lust att skriva.

vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. allting är upp och ner bara.

har iallafall haft en bra helg med mina vänner.
i fredags så va jag uppe hos elin och robert med dom, bella och fredrik.
vi gjorde pizza, tittade på film och snackade skit.

gårdagen började med frukost och teori på ip med laget. sen promenerade
vi upp till hallen för att spela match mot hallsta. förlust 2-6, trist men ibland
går det inte vägen helt enkelt.
efter matchen så blev det vin och spel hemma hos vicki med henne, bella, elin,
elin, amanda och malin. sen drog vi vidare hem till tobias som hade lite folk
hemma hos sig. det va en bra kväll och natt!

idag så har jag kollat på herrarnas match i köping och bara degat hemma,
är helt slut i kroppen!

ja, det va väl det jag hade på hjärtat för tillfället så jag avslutar här med en
bild på mig och min bästa isabella maggan hauki♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback