' 14 januari 2011


sitter hemma hos mamma nu, har målat hela förmiddagen både igår och idag.
allt är fortfarande i en enda röra men det börjar ta sig!
vi målade i daniels rum så att vi kan flytta in saker som står i mitten av vardsagsrummet
in dit, så att dom kan börja lägga golvet i vardagsrummet.
så mycket är det inte kvar att göra men det är mycket småsaker och sånt som tar
tid. det ska målas ännu mer, slipas, dörrar ska sättas dit, eluttag ska fixas och ja sånt där.
men fint kommer det att bli när det väl är klart!

usch, jag har gått och blivit sjuk, vaknade imorse av att jag hade ont i halsen, örat och
så hade jag lite feber. snoret rinner också, mycket mysigt!
skulle ha gått ut idag med tjejerna men det blir inget av det för mig iallafall, orkar inte
när jag är såhär seg. så det blir en hemmakväll med pappa tror jag.

mamma mår iallafall rätt bra, hon får bara ingen balans på ork och så nu när hon tar
kortisontabletter. ena stunden är hon uppe i varv och andra så måste hon ligga ner
och vila. lilla mamma, vad jag önskar att du skulle slippa allt det här♥

nu ska vi äta mat här, vi hörs när vi hörs!

jag och daniel i somras:


Kommentarer
Postat av: Mami

Såå glad att jag har er <3

2011-01-14 @ 16:14:44
Postat av: Sara

Suger o vara sjuk :(

vill bli frisk NU

Krya vännen

2011-01-14 @ 16:51:48
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback