Uppdatering 8/2

Jaha faan då var det dags igen för en äcklig o jobbig 12 timmarsbehandling imorgon...vill inte!! åååh!
Hade tid förra onsdagen men beslutade på måndagen att skjuta upp den 1 vecka pga att jag inte mått så bra efter förra behandlingen + andra jobbiga saker som hänt o behövde några dagar till på mig...
Önskar att de kunde göra en röntgen nu efter 5:e behandlingen istället...
Sen är det alltså behandling igen 2/3 o efter det en ny skiktröntgen, hoppas hoppas den visar positiva resultat...
om inte så blir det tufft att fortsätta...men kämpa måste jag.

Ibland mår jag så bra att jag glömmer bort att jag faktiskt har en dödlig sjukdom, t ex i helgen. Som jag skrivit i min facebook så var helgen helt underbar med mys o en rockkväll med grymt ös av Hurrigans o god mat o mera mys! 

Men verkligheten kommer ikapp en när man t ex kollar sig i spegeln...faaan... eller när behandlingsdagen närmar sig som igår fm, fällde jag många tårar pga det jag har o det jag måste utstå pga det...känns skitjobbigt... men som sagt var, hoppas o tro att allt blir bra till slut och att något gott kommer ur det här hemska och orättvisa som drabbar mig o mina närmaste.


Kommentarer
Postat av: elin

Kämpa på Sirpa! Du är super stark och framför allt duktig :) Massa kramar till dig!! <3

2011-02-08 @ 09:09:44
URL: http://lundevallll.blogg.se/
Postat av: Sirpa

Tack Elin! kramar <3

2011-02-08 @ 09:38:08
Postat av: Jaana

Önskar att jag kunde utföra mirakel och rädda dig från livets orättvisor..<3. Men du är stark Sirpa. Du fixar detta.

2011-02-08 @ 20:24:32
Postat av: Sirpa

Tack Jaana <3

2011-02-10 @ 08:38:07
Postat av: Anitta

Tänker på dig.. Förstår fortfarande inte att du är sjuk! Inte min Sippe inte... Tillåt dig vara ostark, då får du krafter till att vara stark igen... <3

2011-02-18 @ 09:46:00
Postat av: Geirvera

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-08-24 @ 07:23:02
URL: http://geirvera.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback