' 23 augusti 2011



va ett par dagar sen jag skrev, har varit hemma i färna och tog inte med mig datorn..

i helgen så har jag tränat innebandy för första gången sen förra säsongen, åkt till eve
och lilla liam med sandra och jenna, åkt till skavsta med pontus och hämtat svärföräldrarna,
hälsat på mamma en sväng och umgåtts med min älskling.

tränade igår igen, så otroligt skönt att allt är igång och att serien snart börjar!

idag så har jag varit hemma bara, ska snart övningsköra till ramnäs för att hälsa på hos
malin, sen kolla på pontus match mot sura.

kanske ska nämna att jag fått jobb också, i tre veckor på cubus! känns riktigt skönt och roligt
att få tjäna lite pengar och få lite erfarenheter.

hinner inte skriva så mycket mer nu, ska fixa mig snabbt sen bege mig mot ramnäs, skriver mer
senare ikväll eller imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback