Uppdatering/päivitys 21/10

Överläkaren kollade på mina utslag som bara blir värre o värre, hon ringde in en remiss till hudkliniken o skickade mig dit på en gång. Under lokalbedövning togs ett vävnadsprov från bröstkorgen, så nu har jag ett litet hål i huden men som borde läka på ett par dagar. Får väl se om rektionen beror på den andra sorten av cellgifterna o vad som skall göras då isåfall...vad jag vet nu så har jag "semester" tills på måndag när nästa operation sker,som jag skrev om igår. Just ja, tog mod till mig o beställde tid ltill salongen, dottern följde med, kändes mycket konstigt... så nu e peruken införskaffad, IFALL jag använder den eller låser in mig minst till nyår...

 

*************************************************************************************

Yliääkäri katsoi minun ihottumaa joka vain pahenee, hän soitti ihokliniikalle ja lähetti minut sinne heti. Paikallispuudutuksella otettiin kudosnäyte rintakehästä ,joten nyt minulla on pieni reikä mutta se pitäisi parantua muutamassa päivässä. Saa nähdä onko reaktio toisesta solumyrkystä ja mitä tehdään siinä tapauksessa ... mitä minä tiedän niin mulla on "loma" maanantaihin kun seuraava leikkaus tehdään, mistä kirjoitin eilen.

Ai niin joo, löysin vähän rohkeutta ja tilasin ajan salonkiin koittamaan peruukkeja, tyttäreni oli mukana, tuntui aika omituiseksi mutta nyt on siis peruukki kotona JOS joskus pitäis käyttää tai sitten lukitsen itseni sisälle uuteen vuoteen asti tai pidempään...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback