Uppdatering /päivitys 25/10

En uuunderbar helg, har mått så bra de senaste dagarna efter många helvetesdagar! Känns tungt o veta att det blir minst 2 vändor till innan jul men det kostar på o bli kvitt cancern! Nyss hemkommen från hospitalet, dosan/porten inopererades nästan smärtfritt, det va värre när jag skulle rufsa till håret efter att ha legat på britsen o det lossade tussar, nu e d ett faktum... :(   Har försökt o skojat bort ämnet men nu känns det jobbigt o jobbigare blir det, mitt hår är ju en del av min personlighet och faktiskt min kvinnlighet också...

 

 

Ihana viikonloppu, olen voint oikein hyvin viime päivinä muutamien oikein raskaisia päiviä!! Tuntuu raskaalta tietää, että on olemassa ainakin kaksi samanlaista perioodia ennen joulua, mutta se maksaa päästä eroon syövästä! Juuri palannut sairaalasta, "portti" leikattiin sisälle, meni hyvin, pahempi asia kun harjasin kämmenellä hiuksia kun olin maanut niin kauan siellä ja irtosi paljon hiuksia, nyt se siis on alkanut ... :( Olen laskennut leikkiä kun on tullut puhe siitä että tulen kaljuksi, mutta nyt tuntuu vaikealta ja vaikeammaksi tulee kun kaikki pitää leikata pois, hiuksenihan on pala minun persoonallisuudesta ja naisellisuudesta kanssa...

 

 


Kommentarer
Postat av: e

Du kommer alltid vara lika fin, med eller utan hår, din utstrålning är så underbar Sirpa<3

2010-10-27 @ 21:56:46
Postat av: Sirpa

Tack så jättemycket e, vem du nu är :)

2010-10-31 @ 10:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback