Uppdatering/päivitys 28/11

Tuff dag i onsdags med en till nästan 12 timmars behandling, trodde det skulle gå lika bra som förra gången men blev mycket illamående och extremt trött. dagarna efter också. konstig känsla i kroppen, uppspeedad av all kortison men ändå trött, går inte att förklara och ingenting smakade något de första dagarna igen. Imorse va en jobbig förmiddag, Mår konstigt o känner obehag, mår illa när jag ser mig i spegeln, vill ha tillbaka mitt hår och gå ner alla kilon jag lagt på mig och slita loss venporten från bröstkorgen, vill sudda ut mina stora operationsärr under magen och vänster ryggsida o glömma bort allt som har med den här förbannade cancern o göra...

<3 En dag i sänder <3

Kova päivä keskiviikkona, lähes 12-tunnin solumyrkyt ja muut ajattelin sen olevan yhtä hyvä kuin viime kerralla, mutta tuli huononvointi ja hyvin väsynyt. Seuraavat päivät myös. Outo tunne kehossani, "varvi päällä" kaikkien kortisoonin takia, mutta silti väsyttää, ei voi selittää, eikä mikään maistui taas ensimmäisinä päivinä. Tänä aamu oli huono, ei tunnut hyvältä, tekee pahaa kun katson peiliin, haluan takaisin hiukseni ja menettää kaikki kilot jotka on tullut lisää ja haluan repiä ulos "dosan" rinnastani ja suttaa pois 2 isoa leikkausarpia mahan alla ja vasemmalla selkäpuolella ja unohtaa kaikki mitä kuuluu tähän paskasyöpään.. 

<3 Yksi päivä kerralla <3

Kommentarer
Postat av: Nitte

Du är så stark, min vän... Kramar i massor!! <3

2010-11-29 @ 01:04:39
Postat av: kicki

Hej Sirpa!! Jaa,vad ska man säga? Livet är inte rättvist...tufft o ett rent helvete ibland...sen är det gröna ängar...sol i sinnet och happy day...men bara att leva livet oavsett hur det än är...DU GÖR DET!!! En förebild just i din situation är du för många...jag tänker på dig och ber för dig också...

Kram från Kicki....

2010-12-01 @ 20:02:59
Postat av: Sirpa

Tack Kicki kram

2010-12-04 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback