Uppdatering / päivitys 15/11

Har mått såå braa efter den nya kuren som sades vara tuffare än den förra, har inte märkt någonting alls! Underbart!

Okey nu vet iaf de som följer Michaelas & min blogg den bittra sanningen och verkligheten.

Jag har alltså 20% chans till överlevnad Inom en 5-årsperiod. MEN! 20 % är inte 0 %!

Jag SKALL vara en överlevare av denna sällsynta o aggressiva skittyp av skitcancer!

De andra procenterna skiter vi i o koncentrerar oss på de 20, inte 0% utan 20%!

Just idag e jag stark o mår otroligt bra!

<3 En dag i sänder <3

 

************************************************************************************

Olen voinut niin hyvin nämä viime viikot, vaikka he sanoivat että tämä uudet myrkyt on pahempia! Ihanaa!

 

No niin, nyt tietää ainakin ne jotka lukee tyttäreni ja minun blogin totuuden ja todellisuuden.

Minulla on siis 20 % mahdollisuus jäädä eloon 5-vuoden sisällä. MUTTA 20 % ei ole 0 % !

Minä olen yksi heistä joka voittaa tämän harvinaisen ja aggressiivisen supätyypin paskasyövistä!

Ei välitetä niistä toisista prosenteista kun keskitytään niihin 20 %, ei 0 % kun 20!!

 

<3 Yksi päivä kerralla <3

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Panu

Tjena Sirpa...



Låter som att du tar det som det är och det låter skit bra. Kämpa på och jag håller verkligen tummarna för dig ;)



Kram.



2010-11-15 @ 22:01:30
Postat av: Sirpa

Tack Panu! kram

2010-11-16 @ 08:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback