Uppdatering / päivitys 7/12

Som jag skrivit i den senaste uppdateringen, svårt o bara tänka positivt. Oron gnager och jag blir rädd, de negativa tankarna tar över men för det mesta försöker jag vara stark, men lyckas inte alltid. Vet vilka odds jag har men jag önskar att jag ska övervinna dom, kan inte göra annat. Inte bara jag som bestämmer framtiden.Den 15:e skall jag alltså på sista behandlingen och så dåligt som jag mådde i en vecka ser jag inte framemot det...och den 21:a skiktröntgen buken och lungorna, tiden efter det blir otroligt tuff och påfrestande. Vill egentligen vänta till efter jul o nyår på svaret men ändå inte...Vill ha positiva svar så jag kan njuta av jul & nyår men tänk om det blir negativa svar... då blir julen o nyåret fruktansvärda o förstörda...jobbigt...


<3 En dag i sänder<3



Kuten olen kirjoittanut viimeiseen päivitykseen, vaikea ajatella vain positiivisesti.
Huoli painaa ja pelkään, negatiivisiset ajatukset ottaa haltuun, mutta enimmäkseen yritän olla vahva, mutta ei aina onnistu. Tiedän mitkä kertoimet mulla on, mutta toivon voittamaan ne, en voi tehdä mitään muuta. En voi itse päättää tulevaisuuden. 15/12 siis viime solumyrkkyhoito ja niin huonoksi kun tulin viikon viime kerralla en odota sitä innolla ... ja 21/12 tomografia vatsa ja keuhkot, silloin ja tulevast päivät tulee olemaan uskomattoman kovia ja stressaavia. Haluan oikeesti odottaa vasta joulun jä uuden vuoden jälkeen vastausta,mutta en kuitenkaan ... Haluan saada myönteistä vastausta niin että voin nauttia joulusta ja uudesta vuodesta, mutta entä jos saan kielteisen vastauksen ... silloin on joulu ja uusi vuosi pilalla ja tuskallista...


<3 Yksi päivä kerralla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback