' 6 december 2010


skrev ingenting i helgen, hade fullt upp även om jag inte gjorde så mycket..

fredag: rensade garderoben, gymmade med conny, åkte till stan och kollade
på herrarnas match och sen umgicks jag med fredrik och mattias. satt hos mattias
till fyra på natten och bara snackade skit sen så gick vi hem.

lördag: bella ringde vid nio, skulle bakat med laget men jag va sjukt trött så jag
somnade om, vaknade vid tolv, åkte hem och fixade mig sen åkte jag med bella
in till stan igen för att kolla på fotbolls-dm. när vi kom tillbaks hem till mig så kollade
vi film med fredrik och conny, skräckfilm, höll på dö, tur bella sov hos mig!

igår: sov till halv tolv sen vid halv ett så gick vi till stallbacken för att stå och sälja
grejer med laget på julmarknaden. kom hem igen vid två, packade väskan sen
åkte jag med morbror+familj hem till mamma i hallsta. vi spelade lite spel och
umgicks, sen åkte jag, mamma, hasse och kolla på match sen hem igen.
kollade på film med mami och vi slockna brevid varandra sen, mysigt!

idag: åkte till huset vid elva och slipade och grejer med mamma och vid halv fem
åkte jag hem. åkte och tränade och nu ligger jag i sängen och ska snart sova!

det har alltså varit en bra och lugn helg för min del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback