' 30 december 2010


ska skriva lite om dagarna som varit tänkte jag och kommande dagar.

tisdag - förutom att jag va orolig för mamma så spenderade jag dagen med
bella, sandra, elin och elin. åt pizza, sen färgade jag håret på två utav dom
och sen blev det wii-spel igen med bella och sandra, riktiga nördar är vi.
dom sov även över här igen, skönt att ha mina vänner nära ibland! ♥

onsdag - klev upp klockan halv åtta för klockan åtta så var det samling med laget,
vi åkte iväg på en liten cup i avesta. hade tre matcher, en vid tio som vi förlorade
med 1-2, en vid tolv som vi vann med 3-2 och en vid två som vi vann med 1-0.
men vi vann hela skiten! riktigt skönt va det och två mål lyckades jag stänka in,
kändes skönt att måltorkan försvann för en dag iallafall! åkte in till centrum efter
det med tjejerna, åt och vissa shoppade lite. kom hem runt sex kanske och sen
dess så har jag bara legat i sängen och vilat mig, är helt slut!

torsdag - åker hem till mamma imorgon bitti för att hjälpa till vid huset
och för att träffa henne, har inte sett henne sen i lördags och det känns
som en evighet! sen på kvällen så blir det vin och bingolotto med gänget igen.

nyårsafton - får se vad dagen och kvällen bjuder på, har lite planer men allt
känns ganska oplanerat.. ja vi får väl se, hoppas på en bra start på året iallafall!

nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen och invänta john blund, vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback