' 28 december 2010


julen är över, nu har jag tid att skriva!

julafton firades alltså hos mamma och hasse vilket var hur trevligt som helst.
åt oss feta och spelade wii och tittade på film och bara umgicks.

på juldagen så åkte jag hem till malin för att äta mat och sånt med pappa och dom
sen på kvällen så blev det utgång med tjejerna. va en riktigt kul kväll ute för engångs-
skull. har fått så mycket bra och haft det riktigt bra under julen, otroligt skönt!

gårdagen spenderades för det mesta i sängen. tog en runda till stan också för att äta
spicy med bella, fredrik och conny och sen vart det wii-lan.. satt från 20.00-02.00
och spelade mariokart med sandra och bella hos mig, vilka nördar va...
sen slocknade vi alla tre i min säng, trångt men mysigt!

idag så har jag varit hos elinor och färgat/klippt håret, så nu är jag alltså mörkhårig
igen och det känns faktiskt bra, är nöjd! åkte direkt till stan efter det med tjejerna
för lite shopping och mat sen direkt till träning och efter det blev det mariokart med
tjejerna igen.

ligger i sängen nu, ska alldeles strax sova, är helt slut och ska upp i tid för att åka
till mami imorgon bitti, lägger in en halvdan bild på håret först:



natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback