' 21 december 2010 - Uppdatering om mamma


ja som ni ser så har inte mamma uppdaterat på ett tag nu, hon har helt enkelt inte orkat.
men hon har skrivit lite på facebook igår som jag klistrar in här så ni kan läsa om ni inte
gjort det redan:

Ååh vilken skitdag! illamående, irriterad, magen paj, trött men samt uppe i varv,
tagit lugnande, mår illa när jag ser mig i spegeln igen, har varit lugnt ett tag...
vill riva ut venporten från bröstkorgen igen, känner mig Äcklig! Aaaargh!......
kan inte slappna av......o imorrn den avgörande skiktröntgen buk & lungor o
m vad
som sker eller inte sker...TUFFT!! Julefriden var e den!?

hennes senaste dagar har inte alls varit bra och idag va den värsta dagen för henne
sen hon fick diagnosen, hon har inte alls mått nå bra idag..

hon va på skiktröntgen idag, svaren borde komma på torsdag och det är då det gäller.
har cellgifterna hjälpt lite eller mycket eller inte alls? frågorna är så många och jobbiga.

jag vet inte vart jag ska ta vägen. det bara snurrar en massa tankar i huvudet hela tiden.
försöker att tänka så positivt som det går men det är riktigt svårt och jobbigt.
när svaren kommer så kan det vara den bästa eller den värsta dagen i vårat liv.
jag kan inte tänka ordentligt, jag vet inte vad jag ska säga, göra eller känna.
allt är upp och ner, jag är ett vrak. snälla, låt svaren bli den bästa julklappen någonsin..


Kommentarer
Postat av: Jonathan Dahlback

Hoppas att julen blir bra med ett härligt svar och att Sirpa är på bättringsvägar, inte hennes tid ännu alldeles för ung fortfarande. Tänker på henne och hoppas att hon ska ta och klara denna sjukdom.



Varma kramar från Jonis :)

2010-12-21 @ 23:02:36
Postat av: Isa

Love you! Håller tummarna att det ska bli en perfekt jul för dig och hela din familj såklart :) <3

2010-12-22 @ 13:19:40
Postat av: Sirpa

Åh Jonis tack för dina ord! kramar!

2010-12-23 @ 08:41:36
Postat av: Carro

Hoppas att det blir den bästa julklappen någonsin! Håller tummarna för sirpa, tänker på er alla! Jätte stora bamsekramar till er! :)<3

2010-12-23 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback