' 2 december 2010


i want to be closer to you

jag har varit så sjukt trött idag, sov bara några få timmar förra natten men jag
ska inte klaga egentligen, det va myys! har dessvärre varit utan mat nu i två dagar
och det märks, humöret är inte alls på topp, har varit grinig hela dagen och jag
va helt slut på träningen, orkade ingenting.. blir bättre när man har kommit
in i det lite.

helg snart då, det enda som är planerat är att jag ska umgås med bellabus
imorgon och på söndag. det gillas för hon är en guldvärd vän!

slänger in dagens utmaning först:

utmaning - dag 24 - ett brev till dina föräldrar

att skriva ett brev till mina föräldrar på bloggen känns lite konstigt
när jag kan prata med dom i verkligheten. så kort och gott:

mamma och pappa, jag älskar er, tack för att ni finns och för det ni gör♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gosiii Bebi <3

2010-12-03 @ 08:14:17
URL: http://isaabellaas.blogg.se/
Postat av: Mami

Den bästa o vackraste dagen i mitt liv var när du & Daniel kom till världen o mig <3

2010-12-03 @ 08:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback