' 17 december 2010


ligger i sängen med min vän och särbo sandra, hon kom hem igår så vi drack lite
glögg och myste. hon hade även med sig en försenad födelsedagspresent igår,
en fin svart korsett som jag velat ha, hon är bra! slänger in en liten bild:



fin va?

jaja, känns som om att den här helgen kommer att bli bra iallafall,
ikväll så är det utgång med brudarna som gäller, imorgon är det decemberrocken
här i byn så det blir party igen och sen på söndag så är det match. på måndag
också för den delen så det blir nog ett par dagar!
sen ska jag jobba lite mer nästa vecka, handla julklappar och sen är det jul äntligen!

nu ska vi snart iväg och sola sen förbereda inför kvällen!



Kommentarer
Postat av: Ingela

"Snorpan"



Ja,Sirpa.

Det började med en God Jul hälsning,och en tanke om att kanske snart kunna dela en flaska vin.

Nu är jag helt plötsligt inne i din verklighet,och förstår ju att det minsta du tänker på är att dela en flaska vin med mig..!kraaaaaaam

Som jag skrev i sms:et så är jag chockad,och vet inte vad jag skall skriva.

Tårarna rinner,och jag tänker på dig och dina barn.

Ibland finns det ingen hejd på vad livet utsätter en för,där står ni just nu....

Tänker på er alla.

Du "Snorpan"....vi SKA ta den där vinaren ihop,så fort du är frisk!!!!

Kram/I

2010-12-19 @ 18:21:32
Postat av: Sirpa

Jadu Ingela, vilka vändningar livet kan ta ibland, tufft har det varit o är, men säger som du, vi Ska ta den där vinaren ihop som planerat sen länge!Tack Ingela för din omtanke o stöd, kramar dig tillbaka.

2010-12-19 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback