' 14 december 2010


idag har det varit en kämpig dag, jobbade från 8-19..
jobbade på mina farbröders företag i stan från kl 8-16 och sen så
var jag barnvakt från kl 17-19. är helt slut nu, är inte van att gå upp tidigt
eller jobba heller för den delen, haha. så det blir sängen alldeles strax.

imorgon så blir det en kämpig dag för mamma, sista behandlingen för henne.
hoppas hon inte mår lika illa som hon gjort efter dom andra behandlingarna♥

jobba ska jag göra imorgon och på torsdag också, fint med pengar iallafall
så jag kan köpa julklappar. vet vad jag ska köpa till alla och det känns bra,
är alltid ute i sista minuten annars..

blablabla, vet inte vad jag ska skriva så jag går och lägger mig istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback