' 13 december 2010

i brist på motivation till att skriva något..


OLIKA FRÅGOR..

Lovar du att vara ärlig? ja.

Du heter:
michaela sinkkonen.

Låt som när du är ledsen sörjer till:

Beroende av: cigg?

Vad tror folk om dig: vet inte?

Stämmer det: vet inte?

Vad får du oftast komplimanger för: ingen aning.

Vad säger du för att imponera på någon: ingen aning.

Hur imponerar man på dig: var omtänksam.

Brukar du skratta för dig själv: absolut.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Japp:)

Var bor du: virsbo.

Trivs du där: njae.

Äger du några converse: yes.

Sprit, cider, vin eller öl: cider och vin.

Brukar du bli för full: nej det tror jag inte.

Antal timmar sömn inatt: för få.

När mår du bra: när jag har folk omkring mig som jag tycker om.

Hur känner du dig nu: förvirrad.

Vad saknar du: kärlek.

Hade du en bra kväll igår: ja, spenderade den med min bästa vän och min gudson!

När brukar du oftast gå och lägga dig: för sent.

Är du blyg: japp.

Sysslar du med någon idrott: innebandy.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske.

Är du nöjd med ditt liv: ibland.

Vad gör du i morgon: jobbar och är barnvakt.

Vad längtar du till: lördag just nu.

Har du bra vänner och äkta vänskap: absolut.

Tycker du om någon just nu: vet inte..

Vilken tid gick du upp idag: klockan åtta.

Har du sovit i din egen säng inatt: japp.

Är det okej att gråta: ja klart.

När grät du senast: någon dag sen.

Har du piercing: ja, 3 i öronen och en på "överläppen".

Vill du gifta dig: ja.

Vill du ha barn: ja!

Solar du ofta: ja rätt så.

Är du bra på att laga mat: näe.

Är du flygrädd: litegrann.

Tror du på ett liv efter döden? jag hoppas på det iallafall.

Har du tandläkarskräck: vem har inte det?

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls utan tvekan.

Vilken ögonfärg har du: blå-gröna.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: många gånger.

Röker du: ja tyvärr.

Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 gånger i veckan.

Senaste låt du hörde: bruno mars - talking to the moon.

Senaste personen du tänkte på: mami.

Senaste personen du tillbringade natten med: deru!

Har du någon gång blivit sårad?: många gånger.

Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:  ja.

Har du haft en hemlig beundrare?: inte vet jag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback